Ostutingimused
1. ÜLDSÄTTED
1.1. E-poe www.fiorire.ee omanik on MK Decor OÜ, kes haldab kehtivaid tingimusi. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest, muudest kehtivatest õigusaktidest ning Lepingus kokkulepitust.
1.2. Müüjal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
1.3. Müüjal on õigus ühepoolselt muuta Lepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Ostjale.
1.4. Müügitingimused kehtivad e-post kaupade ostmisel.
2. HINNAD
2.1. E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Hinnad on eurodes.
2.2. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
2.3. Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu peale Ostja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Müüja tarnima Ostjale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
3. TOOTED
3.1. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele.
3.2. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu laoarvestus- või E-poe programmides.
3.3. E-poes olevad tooted on laos olemas ja saadetakse välja kliendile 1-3 tööpäeva jooksul. Kui on tellimuse kätte saamisega kiire, palun meid sellest eelnevalt teavitada. Võimalusel postitame roosid vastavalt soovile.
3.4. Kui toode on otsas ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe omanik Ostjaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tasutud raha tagastamise. Ostjale tagastatakse sellisel juhul raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.
3.5. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest. E-poes olevad tootekirjeldused võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
4. TELLIMUSE VORMISTAMINE
4.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
4.2 Ostja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
4.3. Müük toimub siis, kui Ostja on vormistanud E-poe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud.
5. MAKSEVIISID
5.1. Tellimuste eest saab tasuda tellimiskinnituse alusel Müüja pangakontole.
5.2. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Citadele, Pocopay).
5.3. E-pood on isikuandmete vastutav töötleja, e-pood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
5.4. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas.
5.5. Müüjal puudub ligipääs Ostja pangaandmetele.
5.6. Makseid võetakse vastu eurodes.
6. TARNEAJA JA TRANSPORDI INFO
6.1. E-poest on võimalik tellida kaupa Eestisse ja Soome. Eesti siselt on võimalik tooteid tellida Smartpostiga, Omnivaga, Smartkulleriga ja Fiorire kulleriga (Tallinn ja kokkuleppel Tallinna lähiümbrus). Soome saadame tooteid Smartpostiga.
6.2. Kauba saatmiskulud kannab Ostja vastavalt maksumusele, mis kuvatakse saatmisviisi juures.
6.3. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.
6.4. Juhul kui tegemist on eritellimusega võib kaup sihtpunkti jõuda ka hiljem.
6.5. Ostja on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.
6.6. Loe täpsemalt jaluses olevast trantspordi infost.
7. TAGANEMISÕIGUS
7.1. Kliendil on õigus taganeda e-poe tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügilepingust 14 päeva jooksul alates tellitud kauba üleandmisest kliendile.
7.2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses ja välimuses veendumiseks. Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
7.3. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, milles on välja toodud tellimuse number. Taganemise avaldus saata e-posti aadressile fiorireroosid@gmail.ee, hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
7.4. Ostetud kaupa ei saa tagastada kui tellitud toode on eritellimus arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt.
7.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule.
7.6.Müüja tagastab Ostjale lepingust taganemisel kauba eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemisest alates Tellija poolt osutatud pangaarvele (kaup peab olema tagastatud või klient peab tõendama, et tagastatav kaup on teele pandud).
8. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
8.1. Kui tellimuse sisuks on lilled, lilleseseaded või lillekimbud pole vastavalt Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 4 Kliendil lepingust taganeda võimalik peale 14 päevase tagastusõiguse möödumist.
8.2. Tegu on päris roosidega ja rooside värv võib ajaga heledamaks minna! Rooside värvi mõjutavad keskkond, õhuniiskus, päikesevalgus ja eredalt valgustatud tuba.
8.3. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).
9. KASUTAMISTINGIMUSED JA NENDE MUUTMINE
9.1. Ostu sooritades nõustub Ostja E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
9.2. Müüja ja Ostja vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
9.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
9.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud Toote hind ekslik.
10. MUUD TINGIMUSED
10.1. Lepingust tulenevad erimeelsused Ostja ning Müüja vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Pooltel õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole või lahendatakse erimeelsus Harju Maakohtus.